<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head> <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d5501061475860082929\x26blogName\x3dmavirotring.\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://mavirotring.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://mavirotring.blogspot.com/\x26vt\x3d-2345113561118227731', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

aboutchatlinksarchives


4 Temmuz 2012 Çarşamba
Sherlock @ 19:17

Geçen gün izlemeye başladım, müthiş dizi. <3 Tabi ki müthiş olucak zaten Sherlock Holmes. :3 Ben böyle dizilerde senaristlerin zekalarına hayran kalıyorum. Daha önce Death Note'ta aynı şeyi düşünmüştüm ikinci kez bu dizide. Bu dizinin tamamen kitaptan uyarlama olup olmadığını bilmiyorum ama her iki türlü de yazar/senarist müthiş zeki. Öyle. Müthiş dizi falan ama 2 sezonu var ve o sezonlar da 3'er bölümlük. O insanı hayal kırıklığına uğratıyor, sadece o kısım ama. :3 
Bir de Mr. Watson iz lav. Filmde zaten Jude Law oynuyor -beğenerek izleriz-, dizide de Martin Freeman çok tatlıı. :D 
Böyle, güzel bir dizi. :3 
İzle, izlettir. :D 


about
you think you know me.

Sölaaam. May neym is Ekin. Serkan is may görl. ehe- Neyse, Ekin ben. Kıvırcık, gözlüklü, şirin, karikatür tipli birisi yani. Ims, anime izlerim, shoujo manga okurum, bol bol resim çizerim, kitap okurum -tabi kitap güzelse- yüz bin kere heri potır serisini okuyabilirim ama aile baskısı uygulanıyo bana "sen onu daha önce okumadın mı" evet bana böyle diyolar, T^T Neysem, ıı öö konuşurken çok ee'lerim ben. Bi de adımı arka arkaya yazdın mı inek çıkıyo ortaya, (bkz. ekinekinekin) öyle bişey benim adım işte ama adımı severim. :3 Film izlerim arada, şöyle koocaman bi film-kitap-müzik kültürüm olmasını çoook isterim aslında ama ha diyince olmayor tabi. PS de yaparım, bu aralar onu da bıraktım gibi ya. T^T Bi de kod yapıyolar ya, mitiş oluyo, onu da öğrenmek istiyorum 0A0 RP de yaparım, yanii yapardım. Son olaraak, çok üşengecimdir. Byes~
mavi ~rotring