<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head> <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d5501061475860082929\x26blogName\x3dmavirotring.\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://mavirotring.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://mavirotring.blogspot.com/\x26vt\x3d-2345113561118227731', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

aboutchatlinksarchives


15 Eylül 2011 Perşembe
@ 18:19

Selam! Geri döndüm, ihiheys. Mavi Rotring'imi kaybetmiştim, babam tekrar alınca bloguma da geri döndüm. Rengine öldüğümün. :D asşlkd Neyse, bu arada :D Ano Hana'yı izleyin, izlettirin, bir şeyler yapın işte. Müthiş bir şey. İzlemeye başladıktan sonra anlarsınız zaten.
Evet, böyle. Bundan sonra da beraberiz ya o zaman. Mutluyuuuğm :D Ahey, yazmayı özlemişim ya.

about
you think you know me.

Sölaaam. May neym is Ekin. Serkan is may görl. ehe- Neyse, Ekin ben. Kıvırcık, gözlüklü, şirin, karikatür tipli birisi yani. Ims, anime izlerim, shoujo manga okurum, bol bol resim çizerim, kitap okurum -tabi kitap güzelse- yüz bin kere heri potır serisini okuyabilirim ama aile baskısı uygulanıyo bana "sen onu daha önce okumadın mı" evet bana böyle diyolar, T^T Neysem, ıı öö konuşurken çok ee'lerim ben. Bi de adımı arka arkaya yazdın mı inek çıkıyo ortaya, (bkz. ekinekinekin) öyle bişey benim adım işte ama adımı severim. :3 Film izlerim arada, şöyle koocaman bi film-kitap-müzik kültürüm olmasını çoook isterim aslında ama ha diyince olmayor tabi. PS de yaparım, bu aralar onu da bıraktım gibi ya. T^T Bi de kod yapıyolar ya, mitiş oluyo, onu da öğrenmek istiyorum 0A0 RP de yaparım, yanii yapardım. Son olaraak, çok üşengecimdir. Byes~
mavi ~rotring