<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head> <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d5501061475860082929\x26blogName\x3dmavirotring.\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://mavirotring.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://mavirotring.blogspot.com/\x26vt\x3d-2345113561118227731', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

aboutchatlinksarchives


26 Haziran 2011 Pazar
yeni bilöööög, yeni temaaağ ♥ @ 22:41

Evööt, blog açmak istiyoduum. Açtım, ^u^ Temamı da çok sevdim lan.
Imm, ya ben böyle ilk mesajı şey yapmak istemiyorum. Yazarsam da saçmalicam zaten, yazılarımı okursanız zaten benim nasıl biri olduğumu anlarsınız ya da zaten gerek yok, bu blogu okuyanların çoğu benim tarafımdan silah zoruyla baskı uygulanarak okutulan bikaç yakınımdır. yakın kelimesi çok acayip durdu bence. kanka desem cıks, kenks, panpa şalfsd yok, hacı? cıks aşlfks bikaç piç işte şklds
Bu postu kaç kere editledim acaba. O da merak konusu tabi, sizi bi Hesionka sözüyle uğurluyorum, ya da uğurlamıyorum kalın okuyun lan adam olun alfskş Neyse: Öptüm sizi muffinlerim.

about
you think you know me.

Sölaaam. May neym is Ekin. Serkan is may görl. ehe- Neyse, Ekin ben. Kıvırcık, gözlüklü, şirin, karikatür tipli birisi yani. Ims, anime izlerim, shoujo manga okurum, bol bol resim çizerim, kitap okurum -tabi kitap güzelse- yüz bin kere heri potır serisini okuyabilirim ama aile baskısı uygulanıyo bana "sen onu daha önce okumadın mı" evet bana böyle diyolar, T^T Neysem, ıı öö konuşurken çok ee'lerim ben. Bi de adımı arka arkaya yazdın mı inek çıkıyo ortaya, (bkz. ekinekinekin) öyle bişey benim adım işte ama adımı severim. :3 Film izlerim arada, şöyle koocaman bi film-kitap-müzik kültürüm olmasını çoook isterim aslında ama ha diyince olmayor tabi. PS de yaparım, bu aralar onu da bıraktım gibi ya. T^T Bi de kod yapıyolar ya, mitiş oluyo, onu da öğrenmek istiyorum 0A0 RP de yaparım, yanii yapardım. Son olaraak, çok üşengecimdir. Byes~
mavi ~rotring